Zákazníci trnavského Lidlu sú v poriadnom šoku. Od piatku im na účte za nákup pribudla nová položka, o ktorej nikto neinformoval. Novinka strhla na sociálnej sieti ostrú diskusiu, kde ľudia nešetria vulgárnymi slovami. 

Zákazníci obchodného reťazca Lidl v Trnave zostali po nákupe v poriadnom šoku. Môže za to účet v trnavskej prevádzke, kde im naúčtovali aj poplatok za parkovanie. Jeden z pokladničných blokov koluje po sociálnej sieti Facebook, kde sa vďaka tomu strhla ostrá diskusia. Zákazníka, ktorý účet zverejnil, prekvapila prvá naúčtovaná položka, ktorá je nazvaná parkovanie a je spoplatnená 2 eurami.

Zákazníci sa právom pýtajú, ako môže Lidl vedieť, kto prišiel na nákup autom a kto peši? Taktiež podľa nich nastáva problém vtedy, ak sa autom privezú dvaja ľudia, ktorí si za nákup platia samostatne. Stalo sa vám v niektorom slovenskom meste niečo podobné?

Zdroj/Foto: Facebook, Instagram