Starší zákazník Slovenskej pošty neveril vlastným očiam. Kvôli otrasným praktikám Poštovej banky prišiel za mesiac o 50 eur. Keby ho vraj zamestnanci na tento poplatok upozornili skôr, nemusel zaplatiť zbytočne ani euro. 

Slováci by si mali dávať väčší pozor na poplatky každej banky, ktorej služby využívajú. Veľakrát sa stane, že klient utrpí finančnú ujmu kvôli svojej nevedomosti alebo neochote zamestnancov pomôcť mu. Podobný prípad sa stal aj klientovi Poštovej banky, ktorý bol zhrozený z poplatku, ktorý má banke zaplatiť. Sumu 50 eur mu banka naúčtovala za to, že odoslanie listov nezaplatil v hotovosti, ale bankomatovou kartou, ktorá nepatrila Poštovej banke. Neuveriteľný poplatok 10 eur si táto inštitúcia účtuje za každú jednu platbu. Starší pán tak zaplatil na pošte 5-krát, pričom až pri poslednej platbe ho zamestnankyňa upozornila, že za platbu inou kartou bude nútený zaplatiť vysoký poplatok.

Prečítajte si tiež: Klient TEJTO banky zostal v šoku: Nový poplatok považuje za novodobú úžeru, na ktorú si treba dať pozor!

Muž je teraz nahnevaný a nechápe, ako ho o tomto poplatku mohli neinformovať dopredu. Rovnaký poplatok mi stŕhali pri každej platbe, či bola 5, 10 alebo 50 eur”, uviedol nespokojný zákazník. Podľa neho robí Slovenská pošta chybu a mala by na túto sumu upozorňovať ľudí vopred. Predišlo by sa tak šoku nielen u starších, ale aj u mladších ľudí.

Zdroj: cas.sk | Foto: Pixabay, Facebook/Slovenská pošta

Hľadáte (novú) PRÁCU?
Kliknite na pracovný portál NovýJOB.sk

Každý deň množstvo nových a skvelých pracovných ponúk.