Spoločnosť Lidl sa pred pár mesiacmi stala obeťou obrovskej kritiky zo strany zákazníkov po celej Európe. Reťazec sa voči tomuto problému postavil po svojom a urobil radikálny krok, po ktorom by mali byť už všetci zákazníci spokojní.

Obľúbený obchodný reťazec Lidl bol terčom kritiky zákazníkov z viacerých krajín Európy, ktorí sa sťažovali na to, že z obalov výrobkov Eridanous zmizli náboženské znaky jednoznačne patriace ku gréckym symbolom. Podľa nich to firma urobila zámerne a symboly jednoducho vyretušovala. Tento krok vyvolal mnoho otázok a negatívnych rekacií najmä v Grécku, kde takúto úpravu obalov považujú za neprípustnú.

Niekto by možno čakal, že Lidl si prizná chybu a kríže na grécke kupoly vráti, no firma to urobila po svojom. Kontroverzný tovar v predajniach síce znova nájdeme, no zabalený do úplne nových balení, ktoré vlnu kritiky už vyvolať nemôžu. Hovorca spoločnosti Tomáš Bezák pre portál aktuality.sk uviedol, že obaly výrobkov predávaných v tomto reťazci pod privátnou značkou Eridanous zmenili. Nový vzhľad zdôrazňuje vlastnosti výrobkov a poskytuje zákazníkom potrebné informácie. Z obalov boli odtránené obrázky, ktoré by sa mohli čo i len trochu dotýkať nábožestva.

Grécke chrámy na ostrove Santorini tak Lidl totálne nahradil obrázkami ostrovov a starovekej amfory. Touto radikálnou zmenou sa chce firma vyhnúť ďalším problémom spojeným s vlnou kritiky po celej Európe. Aj keď sa reťazec obhajoval tým, že odstránením krížov chce zachovať náboženskú a politickú neutralitu, zákazníci tieto vysvetlenia neprijali a žiadali nápravu.

Zdroj: aktuality.sk | Foto: FB/Lidl Slovensko/Youtube

Hľadáte prácu? Skúste www.NovyJob.sk

Potrebujete nejakú službu? Skúste www.Sluzbomat.sk